O tom, že uzavřít obchod nemusí být vždy věc snadná bych mohla vyprávět nejednomu obchodníkovi. Zvláště, když se celá věc u zákazníka potká s mnoha faktory, které daný obchod specifikují, vymezují a také ho tak trochu hází do kategorii „on exclusive“.
Abych celou věc vysvětlila – kromě běžného sortimentu se také zabýváme zprostředkováním zakázkové výroby vypínačů z řad kolekce FONT BARCELONA. Jde o výjimečné estetické a funkční kousky a jistě nepatří mezi běžný ani levný sortiment. Čas od času je po nich poptávka, hlavně od architektů, designérů, projektantů a lidí zabývajících se doporučeními pro své klienty. Často je poptávka hlavně po jejich ceně. Ta také většinu zákazníků odradí.
Pokud se tak nestane a klient opravdu stojí o něco mimořádného, nastoupíme my, abychom pomohli a poradili. Od výběru materiálu, po seznámení s tím, jak celý objednávkový systém funguje. Konkrétně, jak se navrhují, osazují a sestavují jednotlivé prvky do vypínačových desek, co je v nabídce či jak jde vše poupravit tak, aby byla zachována potřebná funkčnost. Je to dlouhý a velmi náročný proces, rozkreslování prvků a plodná komunikace se španělským výrobcem v angličtině, která často vede k nedorozuměním a mnoha úpravám tak, aby vše nakonec zamířilo ke kýženému cíli. A tím je domluvit to, co zákazník opravdu chce a potřebuje. Čili uzavřít obchod.